• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Inga lån erbjudna. 2.2 i betyg

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Årsinkomst 359000kr
Tre lån totalt 693000kr
1FF senaste 12 mån
UC Betyg 2.1
Sökte Lendo. Noll förslag. Överbelåning. Sista gången jag sökte. Bara betala tillbaka rubbet på 7 år

Så är det, har man över 600.000 i lån ska man ha tur för att få flertalet bud och det med bra ränta.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
339
Mottagna reaktioner
62
Poäng
207
Men han borde la fått något bud omså även med hög
Ränta
 

Aleeex

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
30 April 2019
Meddelanden
520
Mottagna reaktioner
405
Poäng
527
Årsinkomst 359000kr
Tre lån totalt 693000kr
1FF senaste 12 mån
UC Betyg 2.1
Sökte Lendo. Noll förslag. Överbelåning. Sista gången jag sökte. Bara betala tillbaka rubbet på 7 år
Valde du att samla lån? Ifall du inte valde att samla lån så kan jag förstå att du inte fick erbjudande. Däremot om du valde att samla är det väldigt märkligt att du inte fick något bud alls. Hur färsk är din tidigare ff?
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Viktigt det där ja med att vara tydlig med att man ska samla och inte låna mer...har gjort misstaget en gång och fick noll erbjudande sen provade jag två månader senare att samla då blev det en jäkla massa erbjudanden
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Blir ledsen å era vägnar, bortsett från belångsgraden har tex du TS en jättefin UC. Kan man inte få lite hjälp och därmed få ner skulden snabbare?
Fattar att det inte är så lätt men blir verkligen ledsen när jag läser om människor som verkligen vill göra rätt för sig och bli skuldfria, och inte kan få lite hjälp på traven.

oavsett, bra kämpat och kämpa på, du är på en riktigt bra väg TS
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Tänk att inte bara snöa in er på förmedlare!
Ja det blir bara en UC. Mén det går att preliminär kolla med flertalet aktörer om det finns alternativ.
Skulle vilja rekommendera att ringa ikano och fråga om tillfälligt amorteringsfritt. Lägg undan så mkt du kan av det och betala in extra på lånen eller skapa buffert.

för oss högt belånade, ring och kolla med Collector, Remember, Svea, Nordax mm mm
Lycka till!
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
563
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Måste bara berätta. Så sjukt bra collector är! Jag såg på inkomstuppgifter 2020 att jag har 50tusen mindre än 2019. Så min belåning sett till inkomst ser ju ännu sämre ut efter deklarationen.

Hela min plan var ju att vänta till höst när FF gått ut och jag hunnit amortera litegrann.
Ringde till collector och berätta läget att jag är verkligen på gränsen och vill baka in ikanolånet på 70k hos dom för att endast ha 2lån totalt.

Hör å häpna. Utan en uc! Å efter 10min efter diverse frågor osv så gick det igenom. Jag har nu endast 2lån totalt men på hiskeliga 732tusen.

Vi skulle redan nästa vecka prata om räntan osv. Snacka om service.
 

Vändaskuttan

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
15 Februari 2020
Meddelanden
61
Mottagna reaktioner
61
Poäng
187
Måste bara berätta. Så sjukt bra collector är! Jag såg på inkomstuppgifter 2020 att jag har 50tusen mindre än 2019. Så min belåning sett till inkomst ser ju ännu sämre ut efter deklarationen.

Hela min plan var ju att vänta till höst när FF gått ut och jag hunnit amortera litegrann.
Ringde till collector och berätta läget att jag är verkligen på gränsen och vill baka in ikanolånet på 70k hos dom för att endast ha 2lån totalt.

Hör å häpna. Utan en uc! Å efter 10min efter diverse frågor osv så gick det igenom. Jag har nu endast 2lån totalt men på hiskeliga 732tusen.

Vi skulle redan nästa vecka prata om räntan osv. Snacka om service.

Det låter som bra nyheter, fick du några papper på att Collector gick med på att låna ut summan? Jag tänker det kan vara bra att ha, ifall de skulle ändra sig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp